چهارشنبه, 16 آذر 1401
  • ساعت : ۱۱:۴۷:۵۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ 
  • کد خبر : ۶۹۸۶
باز مهندسی برخی خطوط اتوبوسرانی تهران
مهدی هاشمی، معاون بهره برداری شرکت واحد از ارتقای سطح خدمات رسانی اتوبوس های این شرکت از طریق مهندسی مجدد برخی خطوط اتوبوسرانی خبر داد و گفت: به منظور بهبود وضعیت خدمات با بهره گیری از سیستم‌های کنترل و نظارت هوشمند و همچنین آنالیز خطوط، ادغام و حذف برخی خطوط کم بازده در دستور کار این شرکت قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مهدی هاشمی با اشاره به اینکه برای بهره گیری صحیح از ناوگان فعال موجود، توزیع اتوبوس ها در خطوط را بر اساس میزان تقاضای سفر، برنامه ریزی کرده ایم، اظهار داشت: به منظور تسهیل در تردد شهروندان گرامی در ساعات پر تقاضای سفر زمانبندی حرکت اتوبوس ها نیز تغییر می کند و با برنامه ریزی های صورت گرفته از طریق تزریق اتوبوس در خطوط پر مسافر در این ساعات امکان خدمات رسانی مطلوب نیز افزایش می یابد.

وی با اعلام اینکه بازمهندسی برخی خطوط اتوبوسرانی موجب افزایش بهره گیری از ناوگان را فراهم می کند، افزود : در همین راستا با شناسایی و آنالیز هوشمند خطوط، برخی از آنها حذف و یا با خطوطی که همپوشانی دارند ادغام می شوند.

شایان ذکر است؛ در حال حاضر خطوطی نظیر؛ ۳۳۹ (مترو شهرری باقرشهر)،  ۳۴۲(مترو شهری درون آباد)،  ۲۵۴(بیمارستان خلیج فارس پایانه نعمت آباد)، ۴۳۷(یافت آباد پایانه نعمت آباد)، ۲۴۰(شهرک رسالت مترو علی آباد)، ۳۳۸(پارکینگ شهری پایانه امام‌خمینی)، ۳۱۳(میدان انقلاب میدان سپاه)، ۲۷۶(میدان انقلاب ،میدان خراسان)، در دستور کار باز مهندسی قرار دارد.

لینک خبر:

https://bus.tehran.ir/Article-View/ArticleId/10189

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.7.14.0
    V5.7.14.0