شنبه, 16 اسفند 1399
  • ساعت : ۱۰:۱۳:۲۳
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ 
  • کد خبر : ۴۹۷۲
ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سامانه نظارت شهروندی بر عملكرد تجهیز شد
در راستای تحقق شعار مشهد شهر هوشمند و سنجش کیفیت خدمات ناوگان اتوبوسرانی توسط مسافران، ناوگان به برچسب های نظر سنجی تجهیز شد و شهروندان می توانند از طریق اپلیکیشن شهر من با اسکن کد QR داخل ناوگان و یا کد درج شده در نظر سنجی شرکت نمایند.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد از راه اندازی سامانه نظارت شهروندی بر عملکرد خطوط سازمان خبر داد:
به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد، اتحادی بیان کرد: در حال حاضر 160 خط در مشهد فعال است که با پراکندگی مناسب و بکارگیری 1700 دستگاه اتوبوس و مینی بوس به شهروندان خدمت‌رسانی می‌شود.
وی افزود: در تمامی ناوگان کد های QRمنحصر به اتوبوس یا مینی بوس درج شده است که شهروندان می توانند با اسکن آن از طریق گوشی هوشمند، پس از ورود به اپلیکیشن "شهرمن" در نظر سنجی کیفیت خدمات اتوبوسرانی شرکت نموده و این سازمان را در بهبود خدمات یاری رسانند.
وی گفت: همچنین شهروندانی که دارای تلفن همراه هوشمند نیستند نیز می توانند از طریق سامانه پیام کوتاه سازمان به شماره 30008888 پیشنهادات وانتقادات خود را ارسال نمایند.
اتحادی افزود: در برچسب های نصب شده دو QR وجود دارد که QR اول برای شرکت در نظر سنجی از طریق اپلیکیشن شهر من می باشد و QR دیگر ورود به "میز خدمات الکترونیک سازمان اتوبوسرانی" می باشد که برای دسترسی سریع و آسان به راهنمای کاربری و دریافت نرم افزارهای موبایلی به سامانه پیام کوتاه و پورتال سرویس های شهروندی است.

لینک خبر:

https://bus.mashhad.ir/news

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.5.6.0
    V5.5.6.0