جمعه, 5 بهمن 1403

  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ 
  • کد خبر : ۴۴۲۵
راه اندازی تلفن نظارتی سه رقمی
راه اندازی تلفن گویای 133 برای رسیدگی به انتقادها و پیشنهادهای سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه

راه اندازی تلفن گویای 133 برای رسیدگی به انتقادها و پیشنهادهای سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه

مدیر عامل  سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: در راستای طرح تکریم شهروندان  وارائه خدمات مطلوبتر ارجمند تلفن گویای رسیدگی به انتقادها و پیشنهادهای سازمان با امکان پاسخگوئی 24 ساعته  راه اندازی گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، سلیمانی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه جابه جایی شهروندان کرمانشاه در قالب ناوگان حمل و نقل یکی از مهمترین اقدامات و  است، گفت: در این راستا  سازمان تاکسیرانی کرمانشاه برای خدمات رسانی هرچه مطلوب تر به شهروندان نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری خود را ارتقا  خواهد .

وی تصریح کرد: شهروندان می توانند  ضمن تماس از  طریق شماره تلفن 38246565 و38211948  با سامانه نظارتی شبانه روزی 133انتقادها و پیشنهادهای خود را در خصوص سرویس دهی تاکسی اعلام و پاسخ دریافت نمایند.

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، کلیه مکالمات تلفنی در پورتال مرکز تماس 133 ضبط خواهد شد و امکان پیگیری تماس، ثبت نام و شماره تماس گیرنده و پیگیری پیام ها، با امکان نظارت  هرچه بیشتر از مهمترین امکانات سرویس ویژه  میباشد.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    پورتال اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور

    6.1.7.0
    V6.1.7.0