راه اندازی تلفن گویای 133 برای رسیدگی به انتقادها و پیشنهادهای سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: در راستای طرح تکریم شهروندان وارائه خدمات مطلوبتر ارجمند تلفن گویای رسیدگی به انتقادها و پیشنهادهای سازمان با امکان پاسخگوئی 24 ساعته راه اندازی گردید.
به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، سلیمانی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه جابه جایی شهروندان کرمانشاه در قالب ناوگان حمل و نقل یکی از مهمترین اقدامات و است، گفت: در این راستا سازمان تاکسیرانی کرمانشاه برای خدمات رسانی هرچه مطلوب تر به شهروندان نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری خود را ارتقا خواهد .
وی تصریح کرد: شهروندان می توانند ضمن تماس از طریق شماره تلفن 38246565 و38211948 با سامانه نظارتی شبانه روزی 133انتقادها و پیشنهادهای خود را در خصوص سرویس دهی تاکسی اعلام و پاسخ دریافت نمایند.
به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، کلیه مکالمات تلفنی در پورتال مرکز تماس 133 ضبط خواهد شد و امکان پیگیری تماس، ثبت نام و شماره تماس گیرنده و پیگیری پیام ها، با امکان نظارت هرچه بیشتر از مهمترین امکانات سرویس ویژه میباشد.