متن:
|
آگهي مناقصه عمومي
۱) دستگاه مناقصه گزار: شهرداري اصفهان
۲) موضوع مناقصه: عمليات تأمين تجهيزات، نصب و راه اندازي سيستم نظارت تصويري انبار مركزي و آزمايشگاه خاك شهرداري اصفهان
۳) مهلت خريد و محل دريافت اسناد مناقصه: متقاضيان مي توانند با مراجعه به درگاه الكترونيكي سازمان فاوا شهرداري اصفهان به نشاني ict.isfahanold.ir (قسمت امور پيمانكاران) اسناد مناقصه را مشاهده و اخذ نمايند.
۴) مبلغ تضمين شركت در مناقصه: ۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ريال به صورت ضمانت نامه بانكي يا واريز وجه نقدي
۵) اعتبار قيمتها: حداقل دو ماه شمسي
۶) مهلت و محل تحويل پيشنهادها: حداكثر تا پايان وقت اداري روز چهارشنبه مورخه ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ به نشاني اصفهان، بلوار آئينه خانه، ابتداي بن بست سپيده، سازمان فاوا شهرداري اصفهان، واحد حراست تحويل نمايند.
۷) زمان گشايش پاكتها: حداكثر يكماه پس از پايان تحويل اسناد و مدارك ميباشد.
سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري اصفهان
|
مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد |
توضيحات:
تعداد پيشنهادهاي ارسال شده:
0